משרד להשכרה בסוקולוב, הרצליה

לשיתוף הנכס

פרטי המשרד

מרכז הרצליה

משרד

3,200 ₪

40 מ"ר

המשרד מחולק ל-3 משרדים בודדים ומרווחים

המשרד מואר באור טבעי

פינוי מיידי

תיאור הנכס

כתובת המשרד: סוקולוב 53, הרצליה.

שכירות חודשית: 3,200 ₪

מספר חדרים: המשרד מחולק ל-3 משרדים בודדים ומרווחים.

גודל הנכס: 40 מ"ר.

דמי ניהול: 309 ₪

ארנונה: 2,348 ₪

פינוי: מיידי.

ברחוב המסחר של הרצליה. משרד מרווח המחולק ל- 3 משרדים, קומה 1 ללא מעלית, יש מטבחון ומזגן בכל חדר, המשרד מואר באור טבעי.

יפית לגזיאל

הכתובת למצויינות בתיווך

נכסים נוספים באיזור

דירות דומות לשלך נמכרות ושלך עדיין לא? זו הסיבה למה!

מה ההבדל בין דירה שנמכרת, לדירה שמתחננת לתשומת לב? זה קורה שוב ושוב בהרצליה:דירה ברחוב שלך נמכרת תוך שבועיים, ואצלך? הכול תקוע.הטלפונים דלים, הביקורים מועטים, והתחושה…מתסכלת.אתה יודע שהדירה טובה, אתה יודע שהיא שווה, אבל השוק פשוט לא מגיב.האמת? ברוב המקרים זו לא הדירה. וגם לא המחיר.זה הרושם הראשוני שהקונה חווה.. זה קורה הרבה לפני שהוא מתחיל לדבר על מספרים.קונה ממוצע נכנס לדירה שלך ל 40 שניות, והלב שלו מחליט לפני הראש. תאורה כבדה מדי (חשוכה), ריח לא נעים שלא שמת לב אליו, עומס חפצים, תמונות משפחתיות, צילום שלא מחמיא…הפרטים הקטנים

לעמוד הנכס

הקונה רואה את הדירה שלך אחרת לגמרי ממך

למה מה שנראה לך 'מושלם' לא תמיד מקסים את הקונה, ואיך שינוי קטן בתפיסה מייצר מכירה גדולה. רוב בעלי הנכסים מכירים את הנכס שלהם טוב יותר מכל אחד אחר. ובצדק – הם חיים בו. ויש משפט אחד שאני אומר כמעט לכל מוכר שאני פוגש: ״הדירה שאתם מכירים – היא לא הדירה שהקונה רואה". כשקונה נכנס לבית, הוא מגיע נקי. בלי הזכרונות שלכם. בלי הווייב. בלי הסיפורים. הוא לא רואה את "המקום שבו הילדים גדלו" או "הנוף שאנחנו אוהבים בבוקר". הוא רואה:האם זה מרגיש נעים?מה מרגש אותי בדירה, אם בכלל? האם

לעמוד הנכס

איך זה שהדירה שלך לא נמכרת, גם כשהיא 'מתומחרת נכון'???

בעלי דירות בעיר הרצליה נוטים לחשוב שאם קבעו מחיר "נכון"- הדירה תימכר.אבל בשוק של היום זה פשוט לא עובד כך. הקונים לא מסתכלים על מחיר לפי מטר מרובע בלבד, אלא ובעיקר לפי תחושה. האם הבית "נוגע" בהם? האם הם מדמיינים את עצמם חיים בו? וזה בדיוק המקום שבו רוב המוכרים נכשלים, בעיקר מחוסר הבנה. דירה יכולה להיות מושלמת בכל מובן טכני: מיקום, נוף, קומה, מצב פיזי (שיפוץ), מפרט, איכות ועוד, אבל צילום לא מקצועי, שפה שיווקית לא מדויקת וכד', יכולים לגרום לה להיראות כמו עוד מודעה מתוך מאות. ואז… היא

לעמוד הנכס

דירות דומות לשלך נמכרות ושלך עדיין לא? זו הסיבה למה!

מה ההבדל בין דירה שנמכרת, לדירה שמתחננת לתשומת לב? זה קורה שוב ושוב בהרצליה:דירה ברחוב שלך נמכרת תוך שבועיים, ואצלך? הכול תקוע.הטלפונים דלים, הביקורים מועטים, והתחושה…מתסכלת.אתה יודע שהדירה טובה, אתה יודע שהיא שווה, אבל השוק פשוט לא מגיב.האמת? ברוב המקרים זו לא הדירה. וגם לא המחיר.זה הרושם הראשוני שהקונה חווה.. זה קורה הרבה לפני שהוא מתחיל לדבר על מספרים.קונה ממוצע נכנס לדירה שלך ל 40 שניות, והלב שלו מחליט לפני הראש. תאורה כבדה מדי (חשוכה), ריח לא נעים שלא שמת לב אליו, עומס חפצים, תמונות משפחתיות, צילום שלא מחמיא…הפרטים הקטנים

לעמוד הנכס

הקונה רואה את הדירה שלך אחרת לגמרי ממך

למה מה שנראה לך 'מושלם' לא תמיד מקסים את הקונה, ואיך שינוי קטן בתפיסה מייצר מכירה גדולה. רוב בעלי הנכסים מכירים את הנכס שלהם טוב יותר מכל אחד אחר. ובצדק – הם חיים בו. ויש משפט אחד שאני אומר כמעט לכל מוכר שאני פוגש: ״הדירה שאתם מכירים – היא לא הדירה שהקונה רואה". כשקונה נכנס לבית, הוא מגיע נקי. בלי הזכרונות שלכם. בלי הווייב. בלי הסיפורים. הוא לא רואה את "המקום שבו הילדים גדלו" או "הנוף שאנחנו אוהבים בבוקר". הוא רואה:האם זה מרגיש נעים?מה מרגש אותי בדירה, אם בכלל? האם

לעמוד הנכס
X

לקבלת הערכה שווי מקצועית ללא עלות השאירו פרטים